utorak, 21. kolovoza 2012.

Najbolje izreke o nadi

"Ljubav je štapić za šetnju, prijateljstvo je batina za put." Gete

"Zdrav duh u zdravu tijelu je najkraći opis sreće." John Locke

"Žalim prošlost, nadam se u budućnost, nezadovoljan sam sadašnjošću – to je moj život." Čajkovski

"Priča se da je Orfej sišao u pakao da bi potražio svoju ženu. Ja znam mnoge udovce, ali nijedan od njih ne bi sišao ni u raj da bi potražio svoju." Likok

"Samo se voli i mrzi bez razloga." Renar

"I sreća se umori ako nekoga dugo nosi na leđima." Fišer M

"Što je u državi bolja glazba, bolja će biti i država." Platon

"Žena vidi duboko, čovjek daleko, čovjeku je srce – svijet, ženi je svijet – srce." Nesin

Sretan je onaj čovjek koji uspije živjeti u sadašnjosti. Paulo Coelino

"Dvoje koje je voljelo a sada su razdvojeni, vezani sponama ljubavi zajedno su u srcu." Walofred Strabo

"Ima mnogo starih ideja koje, katkad, iznenadno, postaju nove." Dostojevski

"Malo je čestitih žena kojima nije dojadila ta njihova čestitost." Kurtlen

Svaka minuta je prilika da promijenimo svoj život.

"Ljubav ima dvije pratilje: Dobrotu i Strpljivost." Dante

"Biti sretan cijeli život, to nijedan čovjek ne bi mogao podnijeti, to bi bio pakao na Zemlji." Moliere

"Luđak ima uvijek prednost pred nadarenim čovjekom, vječito je zadovoljan sam sa sobom." Napoleon

"Žene naviknute da misle su žene na koje se obično ne misli." Šo

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

"Poslije ljubavi nema drugog osim smrti." Zola

"Nadimak je najteži kamen koji đavo može baciti na čovjeka." Tenison

"Kad radi, čovjekov položaj stojeći; Kad ne radi, njegov položaj je sjedeći; Kad traži rad, klečeći; Kad brine o tuđem radu, ležeći." Bulatović

"Kad čitam povijest svijeta i kad me bilo kakvo djelo ili pojava prenerazi, tada bih volio vidjeti i ženu koja se iza toga krije kao tajno pokretno pero." Heine


Poznate izreke: biblijske izreke, izreke o vremenu, izreke o pivu, pravi prijatelji izreke, samopouzdanje izreke, romantične izreke, brak izreke

Nema komentara:

Objavi komentar